Translate

poniedziałek, 9 maja 2011

pochwała cienia


to kontekst tworzy sztukę, obraz dawno się skończył, a może było tak zawsze...
przypomina mi się esej Johna Bartha, w którym ten ubolewa poniekąd nad edytorami tekstu. Maszynopis ( pisane na maszynie ) według niego daje pozór czegoś skończonego, jasne że to tylko pozór, ale jeśli ten pozór w ciągu jednego dnia zobaczy ...set osób.
Sam fakt wyświetleń strony, informacji, stwarza pozór czegoś istotnego... to kinetyka mass-mediów. Demokracja powinna być miarą dostępu do źródła informacji, ale powszechnie wiadomo, że najlepiej pić ze źródła mając możliwość wlania do niego czegoś od siebie. Bolą mnie stawy bo nie jestem z warszawy. Zatem wybaczcie jeśli interesując się fotografią nie znaleźliście na stronach fotopolis informacji, o wystawie zarys biologii fantastycznej. Wysłałem informacje na stronę foto-police, nieco wcześniej niż otwarcie wystawy; teraz na chwilę przed zamknięciem... polecam w tym temacie Anne Atkins. Zielono mi...........

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy