Translate

sobota, 7 listopada 2015

jesienne praktyki...

Nagromadzenie rzeczy zbytecznych w krajobrazie o to jak kojarzy mi się teraz jesień. Wszystko jeszcze ciepłe. Można by spróbować wyizolować, wydobyć coś z otoczenia cóż kiedy wszystko tak subtelnie łączy się pajęczyną skojarzeń i nic nie jest osobne, fabuła na wyciągniecie ręki.


"Totem" Mielno 2015

Potyczki z medium, mniej i bardziej wyrafinowane strategie, a z drugiej strony zaskoczenie i... rzeczywistość. Cytat z Kalendarza Literackiego ( wersja ze zrywanymi kartkami ) Istnienie jest potworne, zrozum to. Tylko fikcje małego wycinka społecznego bytu naszego gatunku stworzyły fikcję sensu całości bytu
S.I. Witkiewicz
Zerwałem pogniotłem. Potem późnym wieczorem rozprostowałem zgnieciona kartkę i przypiąłem magnesem (upominek z Palestyny) na lodówce . Poprzednią kartkę z cytatem spaliłem i zapomniałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy